dilluns, 24 de novembre del 2008

Quant de temps !!!!

Hola, fa moltíssim que no escric al blog, però tot té una explicació, estic enganxada al Facebook. Un amic meu sempre m'estava fent referencia a aquesta pàgina, però no li feia massa ca, fins que un dia m'hi vaig posar per curiositat i ja em teniu cada dia, cada moment que puc (i que la Mariona em deixa) donant-li un cop d'ull als meus contactes, tafanejar una mica què fan totes aquelles persones que fa temps que no en sabia res d'elles i també de les que segueixo tenint contacte sovint.
Bé, espero seguir escribint al meu blog, tot i que no ho faci tant sovint com en principi ho feia. Però em fa il·lusió seguir explicant els avanços de la Mariona.
Per cert, ja ha fet un any, encara que no ho va passar gaire bé, va estar amb febre durant 5 dies i la celebració no va ser del tot eufòrica que ella està sempre.
Fins aviat !!!